1.E je trieda naša
30 detí, to veľa hluku obnáša
My sa vôbec nehanbíme
Svoje názory si pred všetkými obhájime
Aj tak sme každý iný
Niekto z mesta, niekto z dediny
26 dievčat a chlapci štyria
Okolo dievčat sa radi hmýria Čítať ďalej
1.E je trieda naša
30 detí, to veľa hluku obnáša
My sa vôbec nehanbíme
Svoje názory si pred všetkými obhájime
Aj tak sme každý iný
Niekto z mesta, niekto z dediny
26 dievčat a chlapci štyria
Okolo dievčat sa radi hmýria Čítať ďalej
Comme etudiant je n’étais le meilleur de la classe ni le pire. J’étais fort en langues et j’ai aimé l’histoire et l’éducation civique. Par contre je n’ai pas eu de bons resultats de mathematiques, chimie ou SVT. Dans la classe j’étais assis au premier rang près de la table de professeur, donc j’essayais de comprendre et de mémoriser le plus à l’école et puis sortir avec les amis l’après-midi. En ce qui concerne mon absence à l’école je manquais seulement 10-20 heures par l’année scolaire, une fois même je n’ai pas eu d’absence pendant toute année. Mais je me décrirais comme un étudiant sage mais un peu déconcentré. Čítať ďalej
Ako študent som nebol ten najlepší, ale ani ten najhorší žiak v triede. Učenie jazykov mi išlo a mal som rád dejepis a náuku o spoločnosti (dnešnú občianskú výchovu). Na druhej strane som nemal dobré výsledky z matematiky, chémie alebo biológie. Na strednej škole som sedel zvyčajne v prvom rade, pred učiteľskou katedrou, aby som sa čo najviac naučil a zapamätal si v škole, a potom poobede som mohol ísť von s kamarátmi. Čo sa týka mojej absencie, niekedy som vynechal iba 10-20 hodín za celý školský rok, dokonca počas jedného školského roka som vôbec nechýbal. No opísal by som sa ako rozumný študent, ktorý bol dosť často roztržitý. Čítať ďalej